Statistické metody hodnocení jakosti strojírenských povrchů

Monografie je založena na demonstrativních přístupech řešení problematiky hodnocení jakosti povrchu kovových, ale i polymerních dílů, rozložená do několika základních částí, dle možností využití odpovídajících statistických metod.

The phonetics of advertising in terms of perception assessment

Vědeckým cílem práce je předložení rozsáhlé studie směřující k analýze percepce reklamních sdělení v kontinuitě s preferencí formy z pohledu zvyšování účinku reklamních sdělení na cílovou skupinu.

Baťa létá z Otrokovic

Publikace seznamuje s na tehdejší dobu unikátními mezikontinentálními obchodními lety, které provozoval Tomáš Baťa a jeho obchodní vyslanci po celém světě. Přináší nejen přehled všech dálkových letů, ale také vypráví o jejich průběhu, lidech, kteří se jich účastnili a vzpomínkách na zajímavé nebo nebezpečné události. Součástí knihy je také přehled… Dozvědět se více »»

Design management ve firmách v České republice

Publikace se zabývá samotným design managementem a jeho vlivem na firmu nejen ve vztahu k marketingu. Cílem publikace je poskytnout ucelený pohled na design management a zhodnocení přístupu k designu ve firmách v ČR.

Významné atributy podnikatelské orientace v segmentu malých a středních podniků

Monografie je vzhledem ke svému zaměření určena jednak pro vzdělávací aktivity na vysokých školách v České republice a zároveň může sloužit odborné veřejnosti pro rozšíření a prohloubení poznatků o podnikatelském prostředí malých a středních podniků.

Determinanty prostorové alokace výdajů kohezní politiky Evropské unie v kontextu hodnocení územních dopadů

Hlavním cílem monografie je zhodnotit vliv determinantů prostorové alokace finančních prostředků kohezní politiky EU ve vazbě na naplňování vybraných cílů konceptu územní soudržnosti s tím, že získané poznatky jsou dány do kontextu metodik TIA hodnocení.

Ženy predávajúce nádej

Publikace se snaží prostřednictvím slova a fotografií přiblížit současné formy věštění a magie, kterou provozují romské ženy v rumunské Bukurešti a okolí.

Cultivate

Odborná práce sledující podnikatelské prostředí a rozvoj talentu na půdě univerzity založená na primárním výzkumu provedeném na zahraničních i českých institucích.

Design ve službách trvale udržitelného rozvoje

Cílem této studie je poukázat na potenciál designu pro nevyhnutelný obrat směru civilizace. Soustřeďuje se na designéry a jejich aktivity, ale vnímá je jako součást širšího komplexu problematiky a poukazuje na vazby konkrétních řešení s globálně definovanými společenskými procesy.

Ambientní média v reklamě

Cílem publikace je komplexním způsobem popsat prostředí specifických nosičů – ambientních médií a jejich význam a využití v rámci vědecko-výzkumné práce a stejně tak i aplikace do praxe. Práce bude primárně založena na datech získaných kvantitativním výzkumem provedeném ve více než 70 zemích světa. V rámci publikace budou využity poznatky… Dozvědět se více »»

Značka a logo

Predložená monografia je venovaná analýze značky a loga, ktoré sa v oblasti marketingu a marketingovej komunikácie stávajú kľúčovými prvkami, vzájomne prepájajúcimi firmy, spoločnosti, ich produkty, či služby s cieľovou skupinou spotrebiteľov. Na tému značka (budovanie značky, strategické riadenie značky) síce existuje na našom, ako aj zahraničnom knižnom trhu množstvo kvalitných… Dozvědět se více »»

Voda pro všechny

Odborná monografie bude shrnovat výstupy projektu Voda pro všechny, který byl realizován na Fakultě multimediálních komunikací. Do projektu byly zapojeny všechny součásti fakulty na základě spolupráce a předávání informací. Výstupy projektu budou shnruty do monografie, a to jak po stánce textové, tak obrazové. Publikace bude reagovat na aktuální trendy hospodaření… Dozvědět se více »»