Podnikání firmy Baťa v Jugoslávii

Monografie popisuje vývoj podnikaní firmy Bata v Jugoslávii od vzniku první prodejny v roce 1919, založení sesterské společnosti v roce 1920, do jejího znárodnění po 2. světové válce. Během tohoto období se firma po složitých začátcích rozvinula v největšího výrobce a prodejce obuvi v Jugoslávii. Je vylíčen vznik a stabilizování… Dozvědět se více »»

Transdisciplinarita v pedagogických vědách

Sborník abstraktů z XXVI. ročníku konference České asociace pedagogického výzkumu. Určeno pouze pro účastníky konference.

Statistické metody hodnocení jakosti strojírenských povrchů

Monografie je založena na demonstrativních přístupech řešení problematiky hodnocení jakosti povrchu kovových, ale i polymerních dílů, rozložená do několika základních částí, dle možností využití odpovídajících statistických metod.

The phonetics of advertising in terms of perception assessment

Vědeckým cílem práce je předložení rozsáhlé studie směřující k analýze percepce reklamních sdělení v kontinuitě s preferencí formy z pohledu zvyšování účinku reklamních sdělení na cílovou skupinu.

Baťa létá z Otrokovic

Publikace seznamuje s na tehdejší dobu unikátními mezikontinentálními obchodními lety, které provozoval Tomáš Baťa a jeho obchodní vyslanci po celém světě. Přináší nejen přehled všech dálkových letů, ale také vypráví o jejich průběhu, lidech, kteří se jich účastnili a vzpomínkách na zajímavé nebo nebezpečné události. Součástí knihy je také přehled… Dozvědět se více »»

Design management ve firmách v České republice

Publikace se zabývá samotným design managementem a jeho vlivem na firmu nejen ve vztahu k marketingu. Cílem publikace je poskytnout ucelený pohled na design management a zhodnocení přístupu k designu ve firmách v ČR.

Významné atributy podnikatelské orientace v segmentu malých a středních podniků

Monografie je vzhledem ke svému zaměření určena jednak pro vzdělávací aktivity na vysokých školách v České republice a zároveň může sloužit odborné veřejnosti pro rozšíření a prohloubení poznatků o podnikatelském prostředí malých a středních podniků.

Determinanty prostorové alokace výdajů kohezní politiky Evropské unie v kontextu hodnocení územních dopadů

Hlavním cílem monografie je zhodnotit vliv determinantů prostorové alokace finančních prostředků kohezní politiky EU ve vazbě na naplňování vybraných cílů konceptu územní soudržnosti s tím, že získané poznatky jsou dány do kontextu metodik TIA hodnocení.

Ženy predávajúce nádej

Publikace se snaží prostřednictvím slova a fotografií přiblížit současné formy věštění a magie, kterou provozují romské ženy v rumunské Bukurešti a okolí.

Cultivate

Odborná práce sledující podnikatelské prostředí a rozvoj talentu na půdě univerzity založená na primárním výzkumu provedeném na zahraničních i českých institucích.