Obálka knihy Základy ochrany obyvatelstva v České republice

Základy ochrany obyvatelstva v České republice

Odborná kniha poskytuje základní informace z oblasti ochrany obyvatelstva v České republice včetně aktuální bezpečnostních hrozeb, koncepcí, názorů a procedur na základě soudobých vědeckých poznatků. Je určena nejen studentům a akademickým pracovníkům Fakulty logistiky a krizového řízení v Uherském Hradišti (Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně), ale i studentům a akademickým… Dozvědět se více »»

Design of material transport on the base of logistics

Máme hračku, tak co s ní?

Předkládaná publikace se věnuje klasickému fenoménu spojenému s rozvojem dítěte, a totiž hře, konkrétně pak hře s hračkami v prostředí mateřské školy. Cílem je rozšířit řady publikací se zaměřením na předškolní vzdělávání o titul postavený na výzkumném záměru, který vychází z analýzy současných zahraničních publikací. Naším záměrem je ověřit originální… Dozvědět se více »»

Obálka knihy Podnikání firmy Baťa v Jugoslavii

Podnikání firmy Baťa v Jugoslávii

Monografie popisuje vývoj podnikaní firmy Bata v Jugoslávii od vzniku první prodejny v roce 1919, založení sesterské společnosti v roce 1920, do jejího znárodnění po 2. světové válce. Během tohoto období se firma po složitých začátcích rozvinula v největšího výrobce a prodejce obuvi v Jugoslávii. Je vylíčen vznik a stabilizování… Dozvědět se více »»

Transdisciplinarita v pedagogických vědách

Sborník abstraktů z XXVI. ročníku konference České asociace pedagogického výzkumu. Určeno pouze pro účastníky konference.

Statistické metody hodnocení jakosti strojírenských povrchů

Monografie je založena na demonstrativních přístupech řešení problematiky hodnocení jakosti povrchu kovových, ale i polymerních dílů, rozložená do několika základních částí, dle možností využití odpovídajících statistických metod.

The phonetics of advertising in terms of perception assessment

Vědeckým cílem práce je předložení rozsáhlé studie směřující k analýze percepce reklamních sdělení v kontinuitě s preferencí formy z pohledu zvyšování účinku reklamních sdělení na cílovou skupinu.

Design management ve firmách v České republice

Publikace se zabývá samotným design managementem a jeho vlivem na firmu nejen ve vztahu k marketingu. Cílem publikace je poskytnout ucelený pohled na design management a zhodnocení přístupu k designu ve firmách v ČR.

Významné atributy podnikatelské orientace v segmentu malých a středních podniků

Monografie je vzhledem ke svému zaměření určena jednak pro vzdělávací aktivity na vysokých školách v České republice a zároveň může sloužit odborné veřejnosti pro rozšíření a prohloubení poznatků o podnikatelském prostředí malých a středních podniků.

Determinanty prostorové alokace výdajů kohezní politiky Evropské unie v kontextu hodnocení územních dopadů

Hlavním cílem monografie je zhodnotit vliv determinantů prostorové alokace finančních prostředků kohezní politiky EU ve vazbě na naplňování vybraných cílů konceptu územní soudržnosti s tím, že získané poznatky jsou dány do kontextu metodik TIA hodnocení.