Anotace
Publikace, která vznikla jako výstup projektu specifického vysokoškolského výzkumu IGA na Fakultě humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Na projektech IGA se kromě pedagogů podílejí studenti magisterských a doktorských studijních programů v oblasti pedagogiky, a ti jsou také autory předložených textů. Fakulta humanitních studií tak mladým, začínajícím výzkumníkům dává příležitost prezentovat svá výzkumná zjištění a diskutovat témata s dalšími studenty i odborníky z pedagogických věd. Díky podobným setkáváním mohou studenti konfrontovat své názory s jinými a poznávat odlišné pohledy na předmět jejich odborného zájmu. Budují, posilují a rozvíjejí metodologické znalosti a především dovednost aplikovat tyto poznatky v praxi.
Změny ve společnosti vyžadují i rozvoj a proměnu školy. Pokud se škola chce stát úspěšnou, je potřeba si vybudovat vlastní identitu. Za klíčový element rozvoje školy jsou považováni pracovníci uvnitř samotné organizace, ale bez spolupráce a vztahů s vnějším prostředím může škola sama o sobě jen sotva fungovat. Naším cílem je zjistit, jak se participace rodičů odráží na celkovém rozvoji školy, rovněž charakterizovat spolupráci školy a rodiny ve zkoumané škole.
O autorech
Doplňující informace o autorech:
Mgr. Iva Žáková (profesní informace na webových stránkách UTB ve Zlíně)