Podrobnosti o publikaci:

978-80-7454-865-9 (e-book), 978-80-7454-866-6 (print)
135
2019
anglický
elektronicky, brožováno
1.

Informace o dostupnosti a ceně publikace:
Kniha je dostupná v on-line verzi v Digitální knihovně UTB.
Kniha je dostupná také v Knihovně UTB ve Zlíně.
DIGITÁLNÍ KNIHOVNA UTB KATALOG KNIHOVNY UTB

Anotace

Publikace je výsledkem snahy autorky představit koncepčně jednotné marketingové téma a jeho kreativitu spolu s výsledky některých jejích vlastních výzkumných šetření nebo marketingových pravidel. Je určena odborníkům se zájmem o problematiku marketingu a jeho pravidel s důrazem na efektivitu a kreativitu. Snahou autora je představit marketing nejen jako analytickou vědu, ale také jako vědu mimořádně kreativní.

Obsah publikace

Obsah publikace ke stažení:

Marketing... is a creative science (soubor pdf)

O autorech

Doplňující informace o autorech:

Ing. Radomila Soukalová, Ph.D. (profesní informace na webových stránkách UTB ve Zlíně)

 

Podobné publikace