Self efficacy v edukačních souvislostech II

Prohlížíte si: Self efficacy v edukačních souvislostech II

Zobrazit plný text

Self efficacy v edukačních souvislostech II

Monografie s názvem „Self efficacy v edukčních souvislostech II“ popisuje pole zkoumání vlastní vnímané zdatnosti (self efficacy) v širokých teoretických, historických a empirických perspektivách.

Dostupnost: Zobrazit záznam v katalogu Knihovny UTB

DOI: 10.7441/978-80-7454-949-6

Publikace je dostupná on-line

Zobrazit plný text

Popis

Monografie s názvem „Self efficacy v edukčních souvislostech II“ popisuje pole zkoumání vlastní vnímané zdatnosti (self efficacy) v širokých teoretických, historických a empirických perspektivách a ukazuje podstatu vnímané vlastní zdatnosti, její definice a dimenze. Autoři v monografii sumarizují rozsah odborné práce v oblasti self efficacy za posledních deset let, předkládají přehled klíčových zjištění a vysvětlují různé přístupy k objasňování tohoto konceptu. Zvláštní pozornost je v monografii věnována prezentaci výzkumů zaměřených na sledování self efficacy budoucích učitelů základních a mateřských škol.

Obsah publikace

Obsah publikace Self efficacy v edukačních souvislostech II

O autorech

prof. PhDr. Peter Gavora, CSc. (profesní informace na webových stránkách Univerzity Komenského v Bratislave)

prof. PhDr. Jiří Mareš, CSc.

doc. PhDr. Tomáš Svatoš, Ph.D. (profesní informace na webových stránkách UTB ve Zlíně)

prof. PaedDr. Adriana Wiegerová, PhD. (profesní informace na webových stránkách Univerzity Komenského v Bratislave)

Další informace

Autor publikace

, , ,

ISBN

978-80-7454-948-9 (print), 978-80-7454-949-6 (online)

Rok vydání

Jazyk

český

Vazba

brožovaná, elektronicky

Vydání

1.

Počet stran

134