The phonetics of advertising in terms of perception assessment

Vědeckým cílem práce je předložení rozsáhlé studie směřující k analýze percepce reklamních sdělení v kontinuitě s preferencí formy z pohledu zvyšování účinku reklamních sdělení na cílovou skupinu.

Dostupnost: Zobrazit záznam v katalogu Knihovny UTB

Popis

Vědeckým cílem práce je předložení rozsáhlé studie směřující k analýze percepce reklamních sdělení v kontinuitě s preferencí formy z pohledu zvyšování účinku reklamních sdělení na cílovou skupinu.

Obsah publikace

Obsah publikace The phonetics of advertising in terms of perception assessment

O autorech

PaedDr. Marcela Göttlichová (profesní informace na webových stránkách UTB ve Zlíně)

Další informace

Autor publikace

ISBN

978-80-7454-688-4

Rok vydání

Jazyk

anglický

Vazba

brožovaná

Vydání

1.

Počet stran

197

OMEZENÝ PROVOZ TISKOVÉHO CENTRA

Naše tiskové centrum je otevřeno v omezeném režimu. Pokud máte zájem o tiskové služby v tomto období, kontaktujte prosím Mgr. Pavla Holíka, telefon: 576 034 801, e-mail: pholik@utb.cz.

Děkujeme vám za pochopení a přejeme příjemné dny!


WE ARE OPEN ON A LIMITED BASIS

Our printing centre is open on a limited basis. If you need anything from us, please contact Pavel Holík, telephone: +420 576 034 801, email: pholik@utb.cz.

Thank you for your understanding!