obálka Jak připravit výstavu

Jak připravit výstavu

Text učebnice je určen především studentům fotografie, kteří uvažují o přípravě výstavy a nemají možnost pracovat se zkušeným kurátorem nebo se zavedenou výstavní institucí, tudíž jsou v mnohém odkázáni sami na sebe.

Obálka knihy Rozum versus cit

Rozum versus cit

Výstava Rozum versus cit je součástí rozsáhlého společného projektu pracovníků Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, Národního technického muzea v Praze a Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně mapujícího design v technických disciplínách během existence Československa.

Obálka knihy Nenávratné stopy

Nenávratné stopy

Publikace reflektuje téma tradice a udržitelnost na základě čtyř výstav, které proběhly v galerii G18. Postupně se věnuje tématům tradice a udržitelnost ve stravování, řemeslech, termínu domov, krajina a ve vzdělávání.

Obálka knihy Ženy o ženách

Ženy o ženách

Soubor rozhovorů s dvaceti devíti ženami působícími ve filmovém a literárním světě. Vedle filmařek jsou v knize zahrnuty také umělkyně, žurnalistky, vědkyně, socioložky, historičky, kurátorky nebo spisovatelky, které tvoří svá díla v Česku. Intimitou tvorby se rozumí pohled na tvůrčí dokumentární procesy a také aspekty, které české dokumentaristky při práci reflektují. Rozhovory se vztahují primárně… Dozvědět se více »»

Marketing… is a creative science

Publikace je výsledkem snahy autorky představit koncepčně jednotné marketingové téma a jeho kreativitu spolu s výsledky některých jejích vlastních výzkumných šetření nebo marketingových pravidel. Je určena odborníkům se zájmem o problematiku marketingu a jeho pravidel s důrazem na efektivitu a kreativitu. Snahou autora je představit marketing nejen jako analytickou vědu, ale také jako vědu mimořádně kreativní.

Ambient media in advertising

This publication brings a complete picture of the perception of ambient media and the influence of graphic and industrial design to their processing, including recommendations for successful production of this kind of media.

Obálka knihy Televizní konfese

Televizní konfese

Autorovo vyznání ve smyslu sumarizace čtyř desetiletí věnovaných podmanivému řemeslu a testování schopností vyrovnat se se stovkami výzev. Obrazově je kniha záznamem ani ne poloviny realizací. Dynamika jejich vzniku, spojená s nedůsledností v evidenci, odkazuje mnohou existenci pouze do vzpomínek, v lepším případě do záznamů v televizních archivech.

Obálka knihy Stanický

Stanický

Katalog prací Petra Stanického, který působí jako vedoucí jednoho z nejprogresivnějších ateliérů Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně — Design skla. Jeho práce jsou součástí sbírek řady českých i zahraničních galerií. autoři textů Katarína Bajcurová, Martin Beníček, Ladislav Daněk, Richard Drury, Rea Michalová, Ivan Neumann, Pavla Rossini, Petr Stanický, Lucie Šmardová… Dozvědět se více »»

Obálka knihy Praktický význam morální filosofie

Praktický význam morální filosofie

Jedna z těch nejkomplexnějších, nejošemetnějších a nejnaléhavějších problematik se bezesporu skrývá za větami “nezachoval se správně”, “tohle by se dělat nemělo”, či “bylo by dobré, kdyby”. Když už pro nic jiného, tak aspoň pro to, že všechny podobné soudy mohou snadno inspirovat vášně, dotknout se citlivých strun, být důvodem k rozepřím nebo spojenectvím… Dozvědět se více »»

Obálka knihy Haredim

Haredim = Charedim

Nechte se vtáhnout do prostředí ultraortodoxní židovské komunity, jejíž život v průběhu osmi let dokumentovala Eliška Blažková jako jediná žena-fotografka na světě. fotografie Eliška Blažková text Judita Matyášová, Yosaif Cohain překlad do angličtiny Pavel Krutil Eliščina cesta za knihou Eliška se jako fotografka ocitla se ve čtvrti Mea Šearim, kde žije nejuzavřenější… Dozvědět se více »»

Design stories aneb kreativní inovace a problémy jejich transferu do praxe

Kniha Design stories vznikla jako odezva na, v současné době, stále diskutovaná témata kreativní ekonomiky, kreativních průmyslů a kreativních inovací. Člověk si může myslet, že kreativita nás provází na každém kroku, že dokáže zvýšit hospodářský růst a přináší mnoho dalších pozitivních efektů. Z těchto důvodů na mnoha místech vznikají různá kreativní centra, jejichž snahou… Dozvědět se více »»

Obálka knihy Tradiční lidový oděv

Tradiční lidový oděv v Blatničce a Blatnici pod Sv. Antonínkem na Uherskoostrožsku

Tato publikace je zaměřena na tradiční oděv v obci Blatnička a Blatnice pod Svatým Antonínkem na Uherskoostrožsku od počátku 20. století. Předkládá poznatky o lidové oděvní kultuře a technologických postupech výroby tradičního oděvu. Seznamuje s jednotlivými druhy a vývojovými variantami kroje mužského, ženského a dětského. Rozvádí skladbu jednotlivých typů krojových součástek a definuje účel a příležitosti k jejich nošení. Součástí publikace… Dozvědět se více »»