Anotace
Ve většině míst je hudba jen pozadím. Vypadá to, že tvůrci reklamy obvykle vnímají situaci tak, že hudba prostě v reklamách musí být, bez ohledu na to, zda má nějaký vztah k ostatním složkám spotů, či nikoli. Na druhou stranu existuje mnoho příkladů záměrného zapojení hudby do konstrukce spotů, včetně případů, kdy je celý spot evidentně postaven především na použité hudbě. Monografie „Vnímání hudby v televizní reklamě“ ukazuje, jak tvůrci komerční hudby v současné době pracují s konkrétními prvky hudebního designu, jako je tempo, rytmus, tonalita, hudební typy, žánry, nástroje nebo texty, aby přenesli nebo zvýraznili reklamní sdělení. V každé kapitole monografie bylo ukázáno, jak tyto hudební a nehudební parametry fungují a jak jsou vztahy mezi nimi statisticky významné.
O autorech
Doplňující informace o autorech:
doc. Ing. Radim Bačuvčík, Ph.D. (profesní informace na webových stránkách UTB ve Zlíně)