Ambient media in advertising

This publication brings a complete picture of the perception of ambient media and the influence of graphic and industrial design to their processing, including recommendations for successful production of this kind of media.

Praktický význam morální filosofie

Jedna z těch nejkomplexnějších, nejošemetnějších a nejnaléhavějších problematik se bezesporu skrývá za větami „nezachoval se správně“, „tohle by se dělat nemělo“, či „bylo by dobré, kdyby“. Když už pro nic jiného, tak aspoň pro to, že všechny podobné soudy mohou snadno inspirovat vášně, dotknout se citlivých strun, být důvodem k… Dozvědět se více »»

The phonetics of advertising in terms of perception assessment

Vědeckým cílem práce je předložení rozsáhlé studie směřující k analýze percepce reklamních sdělení v kontinuitě s preferencí formy z pohledu zvyšování účinku reklamních sdělení na cílovou skupinu.

Cultivate

Odborná práce sledující podnikatelské prostředí a rozvoj talentu na půdě univerzity založená na primárním výzkumu provedeném na zahraničních i českých institucích.

Design ve službách trvale udržitelného rozvoje

Cílem této studie je poukázat na potenciál designu pro nevyhnutelný obrat směru civilizace. Soustřeďuje se na designéry a jejich aktivity, ale vnímá je jako součást širšího komplexu problematiky a poukazuje na vazby konkrétních řešení s globálně definovanými společenskými procesy.

Ambientní média v reklamě

Cílem publikace je komplexním způsobem popsat prostředí specifických nosičů – ambientních médií a jejich význam a využití v rámci vědecko-výzkumné práce a stejně tak i aplikace do praxe. Práce bude primárně založena na datech získaných kvantitativním výzkumem provedeném ve více než 70 zemích světa. V rámci publikace budou využity poznatky… Dozvědět se více »»

Značka a logo

Predložená monografia je venovaná analýze značky a loga, ktoré sa v oblasti marketingu a marketingovej komunikácie stávajú kľúčovými prvkami, vzájomne prepájajúcimi firmy, spoločnosti, ich produkty, či služby s cieľovou skupinou spotrebiteľov. Na tému značka (budovanie značky, strategické riadenie značky) síce existuje na našom, ako aj zahraničnom knižnom trhu množstvo kvalitných… Dozvědět se více »»

Voda pro všechny

Odborná monografie bude shrnovat výstupy projektu Voda pro všechny, který byl realizován na Fakultě multimediálních komunikací. Do projektu byly zapojeny všechny součásti fakulty na základě spolupráce a předávání informací. Výstupy projektu budou shnruty do monografie, a to jak po stánce textové, tak obrazové. Publikace bude reagovat na aktuální trendy hospodaření… Dozvědět se více »»