Design management ve firmách v České republice

Publikace se zabývá samotným design managementem a jeho vlivem na firmu nejen ve vztahu k marketingu. Cílem publikace je poskytnout ucelený pohled na design management a zhodnocení přístupu k designu ve firmách v ČR.

Významné atributy podnikatelské orientace v segmentu malých a středních podniků

Monografie je vzhledem ke svému zaměření určena jednak pro vzdělávací aktivity na vysokých školách v České republice a zároveň může sloužit odborné veřejnosti pro rozšíření a prohloubení poznatků o podnikatelském prostředí malých a středních podniků.

Determinanty prostorové alokace výdajů kohezní politiky Evropské unie v kontextu hodnocení územních dopadů

Hlavním cílem monografie je zhodnotit vliv determinantů prostorové alokace finančních prostředků kohezní politiky EU ve vazbě na naplňování vybraných cílů konceptu územní soudržnosti s tím, že získané poznatky jsou dány do kontextu metodik TIA hodnocení.

Ženy predávajúce nádej

Publikace se snaží prostřednictvím slova a fotografií přiblížit současné formy věštění a magie, kterou provozují romské ženy v rumunské Bukurešti a okolí.

Cultivate

Odborná práce sledující podnikatelské prostředí a rozvoj talentu na půdě univerzity založená na primárním výzkumu provedeném na zahraničních i českých institucích.

Design ve službách trvale udržitelného rozvoje

Cílem této studie je poukázat na potenciál designu pro nevyhnutelný obrat směru civilizace. Soustřeďuje se na designéry a jejich aktivity, ale vnímá je jako součást širšího komplexu problematiky a poukazuje na vazby konkrétních řešení s globálně definovanými společenskými procesy.

Ambientní média v reklamě

Cílem publikace je komplexním způsobem popsat prostředí specifických nosičů – ambientních médií a jejich význam a využití v rámci vědecko-výzkumné práce a stejně tak i aplikace do praxe. Práce bude primárně založena na datech získaných kvantitativním výzkumem provedeném ve více než 70 zemích světa. V rámci publikace budou využity poznatky… Dozvědět se více »»

Značka a logo

Predložená monografia je venovaná analýze značky a loga, ktoré sa v oblasti marketingu a marketingovej komunikácie stávajú kľúčovými prvkami, vzájomne prepájajúcimi firmy, spoločnosti, ich produkty, či služby s cieľovou skupinou spotrebiteľov. Na tému značka (budovanie značky, strategické riadenie značky) síce existuje na našom, ako aj zahraničnom knižnom trhu množstvo kvalitných… Dozvědět se více »»

Voda pro všechny

Odborná monografie bude shrnovat výstupy projektu Voda pro všechny, který byl realizován na Fakultě multimediálních komunikací. Do projektu byly zapojeny všechny součásti fakulty na základě spolupráce a předávání informací. Výstupy projektu budou shnruty do monografie, a to jak po stánce textové, tak obrazové. Publikace bude reagovat na aktuální trendy hospodaření… Dozvědět se více »»

Projektování výrobních procesů pro Průmysl 4.0

Rostoucí podíl automatizace, elektronizace výrobních procesů klade nové požadavky na plánování, řízení a organizaci komplexních výrobních procesů. Z uvedeného důvodu je nezbytné analyzovat stávající tradiční přístupy k projektování výrobních procesů a následně navrhnout nové metodické postupy, použitelné pro flexibilní a optimální projektování výrobních procesů. Vědeckým přínosem bude návrh komplexní metodiky… Dozvědět se více »»

Paliativní a hospicová péče

Tento učební text má být inspirací, jak poskytovat paliativní a hospicovou péči v českých podmínkách.

Komunikace a etické aspekty péče o seniory

Cílem publikace „Etické aspekty péče a komunikace se seniory“ je získat orientaci v základních etických aspektech přístupu k seniorům a také orientaci ve zvláštnostech komunikace s touto skupinou osob. Znalosti jsou vodítkem k hlubšímu studiu jednotlivých aspektů ošetřovatelské péče o starého člověka v holistickém přístupu, k jeho věku, dané kultuře… Dozvědět se více »»