Anotace
Monografie s názvem „Self efficacy v edukčních souvislostech II“ navazuje na monografii I. (Wiegerová, et. al., 2012). Sedm kapitol tohoto nového díla popisuje pole zkoumání vlastní vnímané zdatnosti (self efficacy) v širokých teoretických, historických a empirických perspektivách a ukazuje podstatu vnímané vlastní zdatnosti, její definice a dimenze. Autoři v monografii sumarizují rozsah odborné práce v oblasti self efficacy za posledních deset let, předkládají přehled klíčových zjištění a vysvětlují různé přístupy k objasňování tohoto konceptu. Zvláštní pozornost je v monografii věnována prezentaci výzkumů zaměřených na sledování self efficacy budoucích učitelů základních a mateřských škol.
Obsah publikace
Obsah publikace ke stažení:
Self efficacy v edukačních souvislostech II (soubor pdf)
O autorech
Doplňující informace o autorech:
prof. PhDr. Peter Gavora, CSc. (profesní informace na webových stránkách UTB ve Zlíně)
prof. PhDr. Jiří Mareš, CSc.
doc. PhDr. Tomáš Svatoš, Ph.D. (profesní informace na webových stránkách UTB ve Zlíně)
prof. PaedDr. Adriana Wiegerová, Ph.D. (profesní informace na webových stránkách UTB ve Zlíně)